wtorek, 30 października 2012

DIY_ pudełka z filcu

Zawsze brakuje mi pudełek na drobne rzeczy, ciągle szukam wyciętych serduszek, kwiatków, tasiemek, które schowałam w miejscu tak oczywistym, że nie mogę ich znaleźć... Dlatego, gdy zobaczyłam ten prosty sposób na zrobienie pudełek z przykrywkami pomyślałam, że to idealne rozwiązanie mojego problemu ze znikającymi przedmiotami. Projekt znalazłam na blogu How About Orange, a do jego wykonania potrzebne będą:
1. wydruk szablonu
2. filc
3. nożyczki, klej lub igła z nitką

TUTAJ znajdziecie szablon 1 i szablon 2
Wystarczy wydrukowany szablon wyciąć, odrysować na filcu i wyciąć. Teraz należy zgiąć ścianki korzystając z pomocy linijki, skleić lub zszyć boki. I gotowe!!
Śliczne, kolorowe pudełka, proste w wykonaniu i można je zrobić razem z dziećmi. Jednym słowem super, a wam jak się podobają? Miłego dnia;))













6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł. Można wykorzystać na świąteczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne. Super pomysl :)

    Musze wyprobowac!Koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdziłam, robi się je naprawdę szybko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko fajnie, tylko jak odczytać te wymiary na szablonie? np. 9'' ? ile to cm?

    OdpowiedzUsuń
  5. Miary podano w calach :
    1 cal = 2,54 cm
    9 cali to 22,86 cm
    Pozdrawiam:))
    b

    OdpowiedzUsuń